tisdag 1 februari 2011

Såå irriterande...

Hej!

Har ju lovat er ett nytt kakrecept idag. Jag skulle ju bara smaka kakan innan så jag kunde berätta om den var god eller inte men nu är det så att jag inte har smakat kakan för JAG TAPPADE DEN på vår balkong igårkväll innan jag hunnit smaka den :(
Nu undrar ni säkert vad jag gjorde på balkongen med kakan mitt i vintern. Jo, den skulle svalna där ute så att glasyren skulle stelna. När jag sen tog in den så hade plåten blivit hal så den gled lite i mina händer och då åkte bakplåtspappret ur braspannan med hela kakan - som landade upp och ner!!!

Tror den hade varit supergod!

Jag ska snart baka om den igen och då ska den minsann inte få svalna på balkongen. Återkommer med receptet när jag kan visa en finare bild på smarrigheten...

Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA, lite klumpigt faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Jag visste att du skulle skratta Sofie... :)

    SvaraRadera
  3. Haha du kanske börjar bli som Mamma, Sara :)

    SvaraRadera