fredag 13 juli 2012

Bilder och recept

Hej!

Här kommer bilderna på kycklingwrapsen :)




Ni ska också få ett recept på en god pastarätt! Jag hade tänkt ha i kyckling också men när jag skulle ta fram dem från frysen hade vi inga och jag orkade inte köra och handla så det fick vi vara utan. Jag saknade faktiskt inte kycklingen så jag tror nästan jag hoppar dem nästa gång också :)

2 pkt bacon
1 lök
soltorkade tomater i olja
babyspenat
1 burk cantadou basilika och gräslök
grädde
champinjoner
chili flakes (fnns bland kryddorna)

Klipp baconen i mindre bitar. Stek dem och låt dem sen rinna av på papper. Under tiden steker du hackad lök, champinjoner och soltorkade tomater. Lägg i baconen. Krydda med salt, svartpeppar och chili flakes. Häll på cantadoun och grädde. Häll lite grädde i taget så kan du själv välja hur krämigt du vill ha det. Lägg i babyspenaten när såsen kokat upp och är färdig.



Servera med tagiatelle och toppa med avokado och fetaost.



Ikväll blir det nya recept - både till middag och dessert. Återkommer med dem.

Ha en bra fredagskväll
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar